Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Παλικαρίσια στάση του Γυμνασίου Σκιάθου απέναντι στις αντιπαιδαγωγικές μεθοδεύσεις της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
22/02/2011 - 19:00
Ανάστατοι είναι γονείς και μαθητές του Γυμνασίου Σκιάθου με την απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας να ξεκινήσει Ένορκη Διοικητική Εξέταση εναντίον της Γυμνασιάρχη καθώς δεν προχώρησε σε συγχωνεύσεις τμημάτων. Οι γονείς βρίσκονται στο πλευρό της Γυμνασιάρχη και δηλώνουν πως θα κινητοποιηθούν εάν συνεχιστεί η δίωξή της.
Ειδικότερα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε επιστολή διαμαρτυρίας του ρίχνει τα βέλη του τόσο προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, όσο και προς την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, καθώς πραγματοποίησαν «εφόδους» όπως χαρακτηριστικά σημειώνει για να ελέγξουν το σχολείο και τη Γυμνασιάρχη.

Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν η φιλόλογος αποχώρησε με άδεια από το σχολείο και η θέση της δεν αναπληρώθηκε. Η Διεύθυνση κάλεσε τη Γυμνασιάρχη να συμπτύξει τμήματα στην Α’ τάξη. Η Γυμνασιάρχης ως όφειλε, με βάση παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια και με βάση τις ιδιαίτερες συνθήκες που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες των νησιών, αρνήθηκε να συμπτύξει τμήματα της Α’ Γυμνασίου.

Από τότε, σύμφωνα με τους γονείς, ξεκίνησαν οι επισκέψεις των αρμοδίων της Διεύθυνσης, με αποτέλεσμα την Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
Οι γονείς από την πλευρά τους επισημαίνουν πως η Διευθύντρια καλώς έπραξε και δεν συνέπτυξε τμήματα και τονίζουν πως το πρόβλημα του Γυμνασίου δεν είναι μόνο το κενό της φιλολόγου.

Στο Γυμνάσιο Σκιάθου δεν υλοποιείται το πρόγραμμα της πρόσθετης διδακτικής στήριξης (ΠΔΣ), καθώς δεν θεωρείται δυσπρόσιτη περιοχή. Η εξέλιξη αυτή έχει φέρει αντιδράσεις στους περισσότερους γονείς, καθώς δεν αντέχουν οικονομικά να στηρίξουν τα παιδιά τους με μαθήματα σε φροντιστήρια.

Οι γονείς δηλώνουν πως θα συνεχίσουν τις διαμαρτυρίες, εάν η Γυμνασιάρχης υποστεί τις συνέπειες για ένα θέμα που δεν ευθύνεται, ενώ ζητούν να επανδρωθεί πλήρως με εκπαιδευτικούς το σχολείο τους, αλλά και να ξεκινήσει η πρόσθετη διδακτική στήριξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου