Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ


Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε! Δε θα περάσει!

Ήδη εκατοντάδες παιδιά γεύονται το καταστροφικό έργο του λεγόμενου νέου διαφοροποιημένου ολοήμερου σχολείου. Παιδιά και εκπαιδευτικοί έχουν γίνει το αναλώσιμο υλικό ενός άθλιου και αντιδραστικού σε δομή, διάρκεια και περιεχόμενο αναλυτικού προγράμματος. Ξεχαρβαλώνουν το μυαλό και διαλύουν τις παιδικές προσωπικότητες από τις πιο μικρές ηλικίες. Τσακίζουν το δάσκαλο σαν εργαζόμενο και τον ακυρώνουν σαν παιδαγωγό. Οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων και οι καταργήσεις  σχολείων ετοιμάζουν σχολικές μονάδες - απρόσωπα εργοτάξια, σε μεγέθη που θα διευκολύνουν μόνο τις επιχειρήσεις- χορηγούς. Με διαφοροποιημένο πρόγραμμα για τους μαθητές, με  γονείς - πελάτες, με υποταγμένους, φτηνούς και περιπλανώμενους εκπαιδευτικούς, με μάνατζερ και σπόνσορες.                                                                                                                                                                  Γι’ αυτό απαιτούμε:
ü                  Συνολική απόρριψη της νέας διοικητικής δομής. Όχι στον «Καλλικράτη», στο αποκεντρωμένο-διαφοροποιημένο σχολείο της αγοράς. Έξω οι επιχειρήσεις και οι χορηγοί από τα σχολεία. Καμία συγχώνευση-καμία κατάργηση σχολικής μονάδας. Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές. Σύγχρονο πρόγραμμα σχολικής στέγης υπαγμένο στις σύγχρονες ανάγκες,  κατάργηση των ΣΔΙΤ.

ü                  Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για όλες τις ανάγκες των σχολείων! Μηδενικό ΦΠΑ στους λογαριασμούς και τις δαπάνες των σχολικών επιτρόπων. Αποκλειστικά δωρεάν πετρέλαιο, ρεύμα, νερό, τηλέφωνο στα σχολεία.
ü                  Στα ολοήμερα τμήματα να εξασφαλιστούν:1) Πλήρης σίτιση όλων των μαθητών στο σχολείο, με μαγειρεία και τραπεζαρία, 2)Χώροι κατάλληλοι για την ξεκούραση και το παιχνίδι των μαθητών, 3)15 μαθητές/τμήμα κι ένας δάσκαλος να τα βοηθά στην προετοιμασία της μελέτης για την επόμενη μέρα, 4) Όλα τα βασικά μαθήματα στις πρώτες διδακτικές ώρες.
ü                  Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών για λειτουργίες της εκπαίδευσης.
ü                  Προσλήψεις καθαριστριών στο σχολείο σε μόνιμες οργανικές θέσεις, πληρωμή των δεδουλευμένων τους
ü                  Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δωρεάν για τις πρωινές ώρες, για μαθητές/ σπουδαστές / ανέργους. Καμιά αύξηση στα εισιτήρια. Κίνημα οργανωμένης λαϊκής ανυπακοής στις αυξήσεις και άρνησης πληρωμών!
ü                  Κάτω τα χέρια από τα Ασφαλιστικά Ταμεία, τις συντάξεις, τους μισθούς, τα Σχολεία και τα Νοσοκομεία. Τα παιδιά των ανέργων να έχουν δωρεάν πρόσβαση σε νοσοκομεία,  πρωτοβάθμια περίθαλψη, δωρεάν φαρμακευτική κάλυψη , εμβολιασμό και  ιατρικές εργαστηριακές εξετάσεις.
ü                  Κάτω τα χέρια από τις Συλλογικές Συμβάσεις. Απορρίπτουμε τους μισθούς πείνας, την ελαστική, μερική και ανασφάλιστη εργασία. 
ü                  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας με μόνη προϋπόθεση το πτυχίο. Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής απασχόλησης. Κατάργηση του ΑΣΕΠ. Μονιμοποίηση τώρα όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση χωρίς όρους και προϋποθέσεις
ü                  Δημόσια κοινωνική καθολική ασφάλιση
ü                  Να γίνουν δεκτά στη δύναμη των σταθμών όλα τα παιδιά των οικογενειών που έχουν κάνει αίτηση, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Να γίνουν προσλήψεις προσωπικού με σταθερή και μόνιμη δουλειά. Να δημιουργηθούν και νέοι σταθμοί.
ü                  Να καταργηθεί κάθε πληρωμή από τους γονείς και να χρηματοδοτηθούν οι βρεφονηπιακοί και παιδικοί σταθμοί από τον κρατικό προϋπολογισμό.
ü                  Κατάργηση όλων των βάρβαρων μέτρων και του Προεδρικού Διατάγματος, που νομιμοποιούν την εργασία από τα 15 έτη, ανοίγοντας το δρόμο για ένα σύγχρονο παιδικό δουλεμπόριο.
ü                  Για την προστασία της μητρότητας: Μειωμένα ωράρια στις εργαζόμενες μητέρες με πλήρης αποδοχές και ασφαλιστικά δικαιώματα μέχρι τα παιδιά να τελειώσουν το Δημοτικό. Να αυξηθούν οι γονικές άδειες σε περιπτώσεις ασθένειας του παιδιού και για την εκπαιδευτική παρακολούθησή του.
           Μόρφωση για όλους, δουλειά, Υγεία, την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία. Η υψηλή κερδοφορία τους, οι τεράστιες κρατικές επιδοτήσεις και οι φοροαπαλλαγές δημιούργησαν το κρατικό χρέος. Αυτοί να πληρώσουν και όχι ο λαός. Να επανέλθει η φορολογία για το μεγάλο κεφάλαιο από το 20% στο 45% που ίσχυε παλιότερα.  
ü                   Δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά με ενιαίο διαπαιδαγωγητικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της ηλικίας και κατάλληλα σχεδιασμένους χώρους, στελεχωμένους με το απαραίτητο προσωπικό για την ημερήσια λειτουργία τους (επιστημονικό, παιδαγωγικό, βοηθητικό). Όχι στη σχολειοποίηση του Νηπιαγωγείου. Κάλυψη των οξυμμένων αναγκών για την  στέγασης τους  σε σύγχρονα κτήρια.
ü                  Βασική-γενική μόρφωση για όλα τα παιδιά έως τα 18 χρόνια, που ο άνθρωπος ενηλικιώνεται ψυχικά, πνευματικά, κοινωνικά και βιολογικά, μέσα από ενιαίο δωδεκάχρονο υποχρεωτικό σχολείο.
ü                  Σχολείο που το παιδί θα μορφώνεται και θα διαπαιδαγωγείται ώστε  να διαμορφώνεται σε πολύπλευρη και ισορροπημένη κοινωνική προσωπικότητα, χωρίς να χρειάζεται κανένα φροντιστήριο μέσα ή έξω από αυτό, εξασφαλίζοντας όλες τις προϋποθέσεις για να ζήσουν τις χαρές της ηλικίας τους.
ü                  Ριζική αλλαγή στα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία ώστε το σχολείο να δημιουργεί κριτήριο αλήθειας και επιστημονική αντίληψη για την πραγματικότητα, με νέα βιβλία, επικεντρωμένα στα πιο σταθερά και ουσιαστικά στοιχεία της γνώσης, στις αρχές και τους νόμους που διέπουν τη φύση και την κοινωνία.
ü                  Κατάργηση του διπλού σχολικού δικτύου (Γενική-Επαγγελματική Εκπαίδευση) Καθιέρωση συστήματος δημόσιων και δωρεάν επαγγελματικών σχολών, που μετά την ολοκλήρωση του δωδεκάχρονου σχολείου θα παρέχουν ουσιαστική ειδίκευση και επάρκεια για την πλήρη άσκηση επαγγέλματος, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε άλλη πιστοποίηση ή «κατάρτιση».
ü                  Αναδιοργάνωση, ενίσχυση και βελτίωση όλου του συστήματος της νυχτερινής εκπαίδευσης ώστε η διάρκεια φοίτησης στα νυχτερινά σχολεία να είναι ίση με των πρωινών, για να αποτελεί ουσιαστική και ισότιμη διέξοδο για τους εργαζόμενους που εμποδίζονται να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους.
ü                  Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση, με ισότιμα ιδρύματα που θα κατοχυρώνουν τα επιστημονικά αντικείμενα, την ενότητα των προγραμμάτων σπουδών και της χρονικής τους διάρκειας, την επιστημονική και επαγγελματική ειδίκευση. 
ü                  Ειδική Αγωγή οργανικό στοιχείο της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, επιστημονικά αναβαθμισμένη, σε αντίθεση με την πολιτική της λεγόμενης ένταξης, της «φιλανθρωπίας»
ü       Εγγραφή στο δημόσιο σχολείο όλων των παιδιών των μεταναστών, ανεξάρτητα από έγγραφα νομιμοποίησης. Διδασκαλία της μητρικής τους γλώσσας, ιστορίας και του πολιτισμού της χώρας προέλευσής τους, ενταγμένη οργανικά στο ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα.
                                               
          Όλοι στην απεργία στις 23 Φλεβάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου